Op deze pagina vindt u veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Als u voor 16:00 bestelt, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag verzonden.
Welke verzendkosten hanteren jullie?
Wij verkopen verschillende soorten producten. Daarom hanteren wij geen vaste prijs bij verzending. Wij hanteren de volgende verzendkosten:
Brievenbuspakket | €7,25
0 kg – 10 kg | €7,25
10 kg – 30 kg | €13,50
Plaatwerk | €45,45
Pallet | €55,00
Ophalen | Gratis
Prijzen zijn inclusief btw.
Kan ik een artikel terugsturen of ruilen?
Ja! U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden terug te sturen. De kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Klik hier voor meer informatie over uw retourrecht.
Heb ik garantie op een gekocht product?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Zijn de bedragen van de producten inclusief of exclusief btw?
De vermelde bedragen bij de producten en verzendkosten zijn inclusief btw.
Ik heb een bestelling bij jullie geplaatst en zou deze graag zelf komen ophalen, kan dat?
Ja, dat kan! Kies bij het bestellen voor ‘afhalen’. U ontvangt in de meeste gevallen de eerst volgende werkdag een mail met daarin verdere informatie omtrent het afhalen van uw bestelling.
Ik heb een probleem met mijn bestelling / Ik heb een klacht
Bij Munsterhuis streven wij naar 100% tevredenheid van onze klanten. Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over een geleverd product of onze geleverde dienstverlening. Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via de telefoon, e-mail of ons contactformulier. U ontvangt dan uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.